پرواز تا بی‌نهایت پرفروش ترین محصول نشرآجا در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::پرواز تا بی‌نهایت، رقص گندم زار و 6410که به ترتیب درباره شهیدان بابایی، خاطرات شهید محمدرضا نمکی و شهید لشکری نوشته شده‌اند، پرفروش ترین محصول نشر آجا در بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرتضی مشاکی، مسئول غرفه نشر ارتش ضمن اعلام خبر فوق افزود: در نمایشگاه امسال نشر آجا محصولات خود را با 20 الی 30 درصد تخفیف عرضه می‌کند.

مرتضی مشاکی در ادامه با بیان این که از مجموع 120عنوان آثار ارائه شده در نمایشگاه امسال، 29 عنوان به تازگی منتشر شده‌اند از کتاب‌های "ما چهار نفر بودیم" خاطرات ناوسروان سید احمد علوی نوشته محمد‌رضا بیرنگ، "عبور از چارچوب" نوشته محمدعلی‌گودینی درباره امیرسرتیپ رضا صبوری‌زاده و "آسمان‌بان" خاطرات رزمندگان پدافند به قلم اباصلت رسولی، به عنوان تازه ترین محصولات نشر آجا نام برد.

به گفته وی، جلد نخست کتاب "آشنایی با هواپیماهای نظامی جهان؛ روسیه"(با چاپ نفیس و زیبا) نوشته یعقوب اصلانی امسال برای نخستین بار در نمایشگاه عرضه شد و کتاب "راهبرد‌شناسی جنگ‌های آینده با نگاهی به بیانات رهبر معظم انقلاب" نوشته کیومرث حیدری، موسی‌الرضا قمری و فتح‌الله کلانتری نیز مراحل پایانی خود را به منظور چاپ سپری می‌کند.

مسئول غرفه نشر ارتش ادامه داد: کتاب‌های "سیمای صدر اسلام (اعلام)" از علی شهبازی و کتاب "راهنمای جامع مدیریت دانش با رویکرد عملیاتی" نوشته علی سیبویه از جمله آثاری هستند که به تازگی منتشر شده‌اند.

مشاکی همچنین از تخفیف 20 تا 30 درصدی برای آثار انتشارات آجا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد و درباره مجموعه شعر تازه این انتشارات با عنوان "به مرگ می‌خندند" نیز خاطرنشان کرد: این مجموعه شعر در بردارنده سروده‌های شاعران انجمن ادبی ارتش است که به کوشش ابوالقاسم وردیانی گردآوری شده است.

وی با بیان این‌که 12 عنوان کتاب کودک نیز در غرفه آجا عرضه می‌شود، اظهار کرد: تعدادی از این آثار در حوزه شعر و تعدادی نیز در حوزه داستان هستند.

"همه ما سربازیم"، "شعرهای بابایی" و "جواب نامه‌ات را در قلبم نوشتم" برخی از کتاب‌های حوزه کودک نشر آجا هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا